Pytania/odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych symulatorów

1 Jak się ubrać?

Należy ubrać się w wygodny strój niekrępujący ruchów. Obuwie z płaską podeszwą - szpilki w kokpicie są dosyć niepraktyczne :)

2 Czy jest jakaś granica wiekowa?

Z punktu widzenia uczestnictwa w sesji nie ma takiej granicy, ale z racji specyfiki przekazywanej wiedzy, odległości do sterów zachęcamy, aby nasi najmłodsi Kapitanowie mieli ukończony 10 rok życia.

3 Czy można przyjść z osobami towarzyszącymi?

Oczywiście! Do kokpitu poza klientem-kapitanem mogą wejść jeszcze 4 osoby towarzyszące i obserwować przebieg lotu z bliska. Na drugim fotelu zawsze siedzi nasz instruktor.

4 Czy wymagana jest wiedza lotnicza?

Nie. Nasi instruktorzy zawsze towarzyszą Wam podczas całego rejsu i udzielają odpowiedniego instruktażu oraz wskazówek. Poziom przekazywanej wiedzy zawsze dostosujemy indywidualnie.

5 Czy trzeba dokonywać rezerwacji?

Tak. Przed wizytą u nas należy dokonać rezerwacji poprzez stronę internetową, kontakt telefoniczny lub mailowy.

6 Jak długo są ważne vouchery?

Nasze vouchery ważne są przez 12 miesięcy od daty zakupu.

7 Czy istnieje możliwość zmiany rezerwacji?

Tak, w takim przypadku należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo i ustalić nowy termin wizyty. Prosimy jednak o dokonywanie przemyślanych rezerwacji.

8 Czy można wykorzystać swój czas wg. własnego pomysłu?

Jak najbardziej! W takiej sytuacji prosimy o wcześniejszy kontakt na adres kontakt@jet-team.pl Wspólnie ustalimy przebieg sesji i umówimy termin - jesteśmy bardzo elastyczni pod tym względem, co wyróżnia nas wśród innych symulatorów tego typu.